PRO4MEDIA uczy i… bawi na Uczelni Vistula
Grupa Uczelni Vistula to nowoczesna szkoła biznesu, która przygotowuje swoich uczniów do wyjścia w świat, także za pomocą spotkań z praktykami. Spotkania te odbywają cyklicznie w ramach Studenckiego Koła Turystyki Biznesowej 2B, którym opiekuje się Krzysztof Celuch, autor pierwszego kompendium o branży eventowej pt. „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja”.
Krzysztof Celuch to już marka sama w sobie, dlatego zaproszenie na spotkanie ze studentami, przyjęliśmy z ogromną radością. Było trochę storytellingu, bo Marek Wasilewski mówił o początkach PRO4MEDIA. Było też trochę techniki, bo Arkadiusz Kołodziejczyk przedstawił to, czym się zajmujemy, zahaczając o temat naszej specjalizacji, czyli mappingu. Było wreszcie trochę PR-u i marketingu, bo Monika Wasilewska opowiedziała o rozwiązaniach interaktywnych na eventach i o tym, na jakie rysy i everesty imprezowe się wspinaliśmy, a także co przeżyliśmy po drodze. Warto było, bo czasem trzeba zmienić optykę i znaleźć się po drugiej stronie. >>>